Den där smålandslaget 92 är uttaget..

Tjenna !

Gick även idag upp olidligt tidigt. Men inte lika, fick sova ända till 7, och några timmar mer än natten före ialf. Så lite positivt. Somnade inte heller på jobbet, men man vaknar inte direkt till förrän efter halv10 rasten :P haha. Själv fick jag idag förhandsvisning till Smålandslaget för f92 och p92. Känns väldigt surt att nu vara för gammal för Smålanslaget. Inte alls kul, inte när det blev en sådan flopp både förra året och året innan, vi borde kommit längre med de lag vi hade. Iår kom ialf Fluff, Felicia och Hill med :) Grattis er. Så i april bär det av till Nyköping för min och Jossan Ohlssons del, hoppas på att få med Li också, ju fler desto bättre då blir det lägre bensin kostnad ;). Bara jag får se mina matcher, Småland DJ, sen Småland HJ (två JIKare med där också, storebror Glad och Robin Bäck) Stockholm (Julia, sen hoppas jag Magda kommer med där också) Västergötland lär man ju alltid känna igen några, lillasyster Karlsson kanske?

Planerar även hur vi ska bygga upp våra fan-tröjor åt Fluff, Jessica Lyck ska det ju stå men vi måste hitta någon bra bild m.m. Det är ett stort projekt som vilar på mina och Jossans axlar. Men vi ska klara det!

Match imon mot Mullsjö, ska bli kul! 20.00 i A-hallen!

"Tänd inte den eld som du inte kan släcka"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0