Den där msn inte fungerar..

Tjenna !

Sitter just nu framför J-VM i hockey. Det är så sant som alla säger, hcokeyspelare är snygga. Ja, ialf halsen och neråt. Tillskillnad från våra älskade och tuffa innebandyspelare så har de ju så mycket skydd och inte alla blåmärken och brännsår som vi andra får. Sen har de ju rätt snygga muskler med.

Var på Kaffe Paus och bestämde allt innan. Eller jag satt och åt min kära sallad medan de andra bestämde. Har lite för ont i huvudet för att ge mig in i några allvarligare diskussioner idag. Maten var behövlig och jag vet att vi kom fram till att jag skulle göra kycklingpaj till nyår. Det är ju en bit på vägen ialf.

Sen fungerar det inte att ladda hem msn live messenger till den här datorn. Jag börjar få lite smått panik. Har nu suttit framför det ALLRA FÖRSTA msn. Där står det Caroline så fort jag loggar in. Bra kanske med tanke på att det inte är någon som vet att jag heter Caroline, ja knappt ialf. Brukar ju sällan vara inne på msn, men när man väl vill det så funkar det inte!

Imorgon ska jag sova ut! Det är välbehövlig, För på måndag så drar jobbet igång igen. Men de pengarna behövs nog om min avbetalning till pappa ska kunna betalas!

Fluff kommer hem imon!

"Lätt fånget, lätt förgånget"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0