Den där mamma rensar..

Tjenna !

Idag fick mamma försig att rensa hela garderoben där vi lägger alla grejer vi inte orkar se för tillfället. Hittade den skoltidning jag var med och gjorde på elevensval i trean. Alltså årskurs tre inte trean nu på gymnasiet ;).. Om ni kan lösa den rebus jag skrev så, jaa vet inte vad, IQ måste ligga på runt 140, Minst!!

Docka - ocka + tröja - tröj + tiger - iger + ost - st + djur - dju hmm  vad kan detta bli.. - är ett minustecken om det inte var glasklart ;).. haha.

Hittade även mina böcker vi skrev i skolan i ettan! Den stavning jag använde är ju inte av denna värld

brisis - precis
hapar - hoppar

ska inte förutmjuka mig själv ännu mer genom att fortsätta..

FLUFF!! Du måste bli Frisk!! Hur hade du tänkt att jag skulle klara mig utan dig ??? Sluta vara så ego och gå och sjuka ner dig!!!

Bra kväll igår, blev inte anklagad för att vara Al-Qaida, ett fall frammåt så att säga..

"Guld förblindar många, kärleken förblindar alla"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Jossan

hahah bästa rebusen

2009-12-06 @ 20:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0