Den där det går lite tid mellan uppdateringarna..

Tjenna !

Ja, det skenar ju inte i skrivandet här på bloggen. Men, har ju som sagt ett liv. Eller ja försöker iallafall. Vart mycket nu med jobb och prov. Säger jag mest för att skylla ifrån mig men det är jag bra på också.

Har ont i knät efter att vi spelat innebandybrännboll på Sanda. Inte en chans att man saktar in om man håller på att bli bränd. Så då blir det att man inte hinner stanna innan sargen, vilket leder till att man själv och sargen flyger iväg en liten bit och man får stora sår över ben,armbågar och framförallt knän. Men spelar man innebandy ska man ha såriga och blåmärkiga ben, så är det!

Läste igenom de roliga böcker jag gjorde i ettan. Hade tydligen ett forskningsprojekt om Saturnus som jag gjorde en bok om. Det här var innehållet

Första sidan: (en bild på Saturnus med, liknar mer ett ruttet äpple)
Jag har forskat om planeten Saturnus. Det här kunde jag från början. Saturnus har ringar. Saturnus är näst störst. saturnus bestå av gas. Ringarna består av isbitar och stenar. Ringarna syns bara med teleskop. 

Andra sidan:
Det är kallt och blåsigt på Saturnus. Saturnus har 18 månar. Det här har jag fått reda på om Saturnus. En av Saturnus månar heter Titan.

SLUT!

Har alltid varit väldigt effektiv och det här forskningsarbetet måste ha pågått ett tag, och ja, ni ser ju vad jag fick fram. Har alltid tyckt att det är mer effektivt att prata med kompisar på lektionen än att göta vad läraren säger.

Hade även bokstavsböcker, de man gjorde i början ex a,k,e är seriösa, sen märker man när jag inte orkade längre. ex X, här är X, här är X:s mamma, här är X:s pappa, här är X:s familj. Ibland la jag till att de gillade att bada eller att mamman var gravid och pappan jobbade i en "klädafer" klädaffär asså.

Allt om mitt tidiga liv!

"Gott samvete är bästa huvudkudden"

 

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0