Den då det vankas jobb imon..

Tjenna !

Fick sova till 12 idag innan mamma kände sig tvungen att gå in och väcka mig. Låt mig sova! Men var rätt skönt att gå upp ändå. Åkte ner till stan, hittar som vanligt inget. Orkar inte gå på stan/a6! begav mig istället hemmåt för att äta lite emr julmat, tänkte att variation förnöjer ju inte så det kan ju vara gott.

Just nu sitter jag i Habo, glömde sladden till min dator så får sitta vid pappas, och den är ju inte alls seg. Enda positiva är att msn fungerar, men det negativa är att ingen är inne, eller okej. Pratar i princip bara med Fluff på msn och hon är inte inne. Kollade J-VM innan med. Lite väl onödigt spännande men sen kliver vår kära gamla Sanda-elev fram och punkterar matchen haha.

Imorgon startar jobbet 08.00 och det pågår fram till kl 14.00, likadant gäller tisdag och onsdag. Jätte taggad verkligen. Kommer stiga upp ca 06.00 imorgonoch det är JULLOV!!!! Inte okej! Men skönt sen när pengarna kommer givetvis.

"En vandring på tusen mil börjar alltid med ett steg"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0