Den med sconsen..

Tjenna !

Ja idag lyckades jag med det omöjliga. Misslyckades med att baka scones, inte en utan två gånger. Första gången hällde jag i mjölk och bakpulver istället för mjöl och bakpulver, och jävlar vad bubbligt bakpulvret blir i mjölk. Är det det man har i bomberna man gjorde när man var liten? Dom där man la i kinderäggen. haha, vad kul det var. Minns fortfarande när jag var typ 10 år eller nåt. Jag min kompis och hennes pojkvän gjorde massa sådana och satte i en lekpark och alla sprängdes så kom en as sur morsa och vi var tvugna att städa hela lekparken. Det tog lite tid.

Hur som helst jag lyckades typ till slut, de blev ätbara med smör och ost ialf. Så det får bli med beröm godkänt. Inte ofta jag lyckas få till ätbara saker i köket. Det är inte min favorit area i huset. Förutom då när någon annan lagat en gourmet middag och mna har några roliga som sitter vid bordet. Och hur ofta händer det liskom? Ne de brukar bli hos mamma att Matte läser kalle anka pocket, mamma tjatar på honom att inte läsa medan Eijlert berättar om hans taktik de senaste tre och kommande 15 matcherna, och nej inte bara i hans lag lägg till alla andra lag också, mkt intresant. Hos pappa ja, mest Marie som får massa skit. Vilket är rätt kul iofs.

Sträckning i framsida lår under intervaller! Inte bra!

"Hoppet är det sista som lämnar människan"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0