Den efter Ullared..

Tjenna !

Japp, idag så begav man sig till Ullared tillsammans med mamma och mormor. Började med att mamma med sitt lokalsinne (ja det är därifrån jag har ärvt det) körde fel och vi hann nästan till Halmstad innan hon upptäckte det. Jag sov så hade inte mycket med saken att göra. Så blev en timme försenade men det löste sig.

Så idag har jag spenderat alldeles för mycket pengar på saker jag egentligen inte behöver. Som ex
-En platttång. Plattar jag håret ?
- Ögonfransböjare. Varför ska jag böja ögonfransarna?
Sen köpte jag dessutom TVÅ nagellack fast jag inte målar naglarna och jag köpte även nagallacksborttagning vilket kan vara bra att ha när jag inte målar naglarna till...?

Ja, ni ser ! Blir alltid att en massa grejer åker i korgen och man märker först när man kommer hem. Jaha, en sån här köpte jag också ja, men den kan ju vara bra till någonting!

"Lycka är att ha en vän"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0