Den efter House..

Tjenna !

Ännu en händelserik och meningsfull dag i mitt liv. Idag har jag sett 9 avsnitt av House, eller ja 9,5 för sista delen av avsnittet jag såg innan jag somnade igår var efter tolv. Om man nu ska vara korrekt, vilket jag inte tycke rmna bör vara i alla sammanhang. Jaja, i vilket fall som helst, jag har kommit fram till att min klumpighet inte är mitt fel, det ör en sjukdom ribbed-red eyes eller något åt det hållet. Everything fits som House säger. Klumpig, det sägs att jag kan vara det. Tappar saker, ja det händer äl ibland får jag säga, dåligt mörkerseende jaa ska inte ljuga. Stackars mig.

Första inomhusträningen !!!

"Tiden läker alla sår"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Thea

ja men visst är det dålig stil och inte ha det!? :O

2009-08-05 @ 06:47:34
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0