Den efter dubbeln..

Tjenna !

Japp, nu märks det att man har två matcher i kroppen. Helt sjukt död och helt sjukt sugen på geisha. Tror inte det var bra att jag vann den där stjärnvinsten. Nu börjar beroendet sätta sig. Plus att det där kilot nu sitter på magen också. Inte bra, inte bra! Men gott som fan!

Matcherna i helgen har gått.... frammåt. Vilket alltid är positivt. Så har nu också två olika färger på mina knän. Det vänstra är ungefär som resten av kroppen medans det högra skimmrar i färgerna blått, gult, grönt och lila. Väldigt snyggt, det är lite bulor också, lite som ett konstverk. Sen skimmrar även skenbenen i dessa färger på vissa väl utvalda ställen.

Imorgon drar skolan igång på riktigt. Fy! Börjar 11.25 och slutar 12.35. Vet inte hur jag ska orka. Naturkunskap är det också vilket inte gör saken bättre. Ett helt år kvar och på fredagar går jag ända till två! Plus att jag kommer att börja 8 varje dag när innebandyn kommit igång!

Tänk att vara en koala för en dag, därför koalor dricker aldrig. Och allt de äter, de är eucalyptusblad, som gör dem höga. Vilket liv!

"Ärlighet varar längst"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0