Den efter dagen som inte gick så bra..

Tjenna !

Har nu återhämtat mig från dagen som inte riktigt var min. Det var i torsdags som de fasansfulla händelserna inträffa. Det började med att klockan snoozade och det blev en aning stressigt. Det var inte mitt fel tror min mobil snoozar av sig själv eftersom jag aldrig kommer ihåg att jag gör något. Sen var det fotboll som stod på schemat med Sanda. Och först skjuter de ner bollen i vattnet som ingen vågar hämta men den var inte så långt ut så jag fick gå i med fötterna inte alls blött. Men sen kommer Sofia Andersson med ett jätte skott så bollen hamnar mitt i dammen, och detta mina vänner är en ankdamm som alla ankor skiter i. Så då är jag tvungen att hoppa i igen. Och detta är ingen liten damm utan den är djup och eftersom jag´inte bottnar så är jag tvungen att ligga och simma där bland alla ankor. Kul, inte alls blöt, men de andra tyckte det var ganska kul iafl. Avslutas inte bättre än att mitt lag förlorar finalen på sstraffar heller.

Så sen tror jag att allt är frid och fröjd så när vi går i skolan och ska gå ner för trappen från cafét så ser jag inte att det är ett trappsteg kvar så faller handlöst frammåt och glider en meter innan jag hör ett gäng på säkert 10 pers komma gående "eey watch your step looo" Sen höll jag mig ganska lugn resten av den dagen.

Men på varje dag följer ju en ny. Paige och Carro hade leggings på sig i skolan och kunde då ta upp foten på ett fönster ca 1,5 m upp. Så då ska jag ju i jeans också försöka göra de. Så när jag är nära på att få upp högerfoten så slinker vänsterfoten undan och man förstår hur det kommer att sluta. Flyger upp med båda fötterna i luften innan jag landar med världens smäll på golvet och alla i klassen som står bredvid frågar om en elefant just landade.

Men nu kommer det possitiva, jag och Emma vann "med andra ord" tävlingen mot team bengan och jossan och team fia och carro. Trots att Emma gissade San Francisko när jag sa stad i USA som är sallad baklänges.
Sen är jag tydligen även utsedd till SSC ambassadär av Jönköping, vad det nu innebär har jag inte den blekaste aning om.

"Gammal kärlek rostar aldrig"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha vilken jävla dag hansen :)

vi måste ha med oss med andra ord till karlstad så vi kan utklassa de andra en gång för alla ;)

2009-08-31 @ 11:41:06
Postat av: emm igen

och då ska jag inte gissa på san fransisco :D

2009-08-31 @ 11:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0