Den där K upphör att förvåna..

Tjenna !

Började dagen med ett underbart löptest, 5 km i backig skog. För att citera Tony Frosties, Great! Men ganska skönt faktiskt att springa på morgonen. Man kommer igång rätt bra sen till skolan.

Sen är det i skolan som K upphör att förvåna. Denna morgon har hon suttit och väntat på oss andra i 20 min utanför klassrummet (hon har handboll på morgonen). När honser att klockan är 10.20 och att vi börjar naturen 10 över springer hon in i klassrummet och säger
"Förlåt att jag är försen" och sätter sig och slår upp naturboken
Det är bara det att detta klassrum är medicinsk grundkurs och inte alls natur. Att vi sedan börjar 10 över 11 är något hon först kommer på i efterhand. Att det inte heller är våran klass som sitter därinne eller att det är en helt annan lärare är inte heller något hon har tänkt på.
Jaa, Kajsa! Det är bara du!

Inventering ikväll.. Wiiee! Lyckan Kryckan, du vet planen.

Förresten. Ny design här, ünderbart vackert tycker jag! Blev inte till att jag klarade va att göra en egen design och ååsa (rosa) är ju alltid gulligt!

"Då du inte vågar hoppas, älskar du inte heller"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0