Den där Jossan fyller år..

Tjenna !

Ja idag vart de ju den stora dagen då José fyller 21 ! Ett stort Grattis är hon faktiskt värd. Tänkte att jag skulle bli den första att gratulera, men blev inte riktigt så. Startade min nedräkning då det var 2 h och 32 min kvar. För att sen skicka med jämna mellanrum. Men vad händer, jo mitt under veckans mest meningslösa program SOMNAR jag, och klockan är de strax efter 10. Inte bra så missar att vara först och lackar då. SÅ det blev inget grattis sms förrän runt 15 tiden. Förlåt Jossan! Men tänkte att snäll som jag är så köper jag en kladdkaka från Ica! Ingen baktanke alls. Absolut inte för att få henne tjock så hon inte orkar springa för att kunna ta hennes plats. Nejdå ! Inte alls..

Imorgon kommer Fluffer hit. Då ska vi tävla med mottot " Det viktigaste är inte att vinna, det är att förnedra". Lyckis till Lyck!

"När jag tänker på dig så dunkar mitt hjärta, ett liv utan dig är ett liv i smärta"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: hahah

verkligen omtänksamt av dig det där med baktanken! tack!

2009-08-07 @ 12:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0