Den där jag är fit for fight..nästan..

Tjenna !

Så vart det dags igen, första innebandyträningen denna veckan för min del. Och det gick, nja övningarna gick helt okej, men var tvungen att stå över spelet. Känns fortfarande inte helt bra i framsida lår. För det ska ju tydligen vara så himla viktigt att det inte gör ont. Spela roll tycker jag.
 
Och så var det första skoldagen imorgon. Inte taggad för fem öre. Usch, jag tycker inte om det uttrycket, får mig att tänka på en jag får dåliga vibbar av, men kommer inte på vem. I vilket fall, nästan onödigt för mig att gå i skolan detta året tycker jag då jag ändå slutar så tidigt varje dag. Har i princip bara innebandy på morgonen och, ja tycker det räcker sen. Det andra komemr jag inte ha någon nytta av ändå! Jag menar, bild religion, info och layout, inget jag bryr mig om och inget jag skulle lida av att inte ha. För att inte prata om naturkunskap, usch!

"What does´nt kill you, makes you stronger"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0