Den där Emma förnedras i skytte..

Tjenna !

Efter gårdagens sträckning i framsida lår fick jag inte vara med på dagens träning. Har hört åtminstonde 6 olika personer dra valsen om "är du med idag så kan du inte vara med och spela i helgen" och "En dags vila ser till att du slipper 3 veckors vila" bla bla blabla. För det där har man ju aldrig hört innan.

Så det blev att jag och Emma (som äntligen är tillbaka snart, nu har hon latat färdigt, haha) fick ha skott-tävling. Vi bygge våran egen målvakt "Pixbo" (det får en att vilja döda med skotten och inte en chans att en pixbo målvakt får rädda ett skott, det finns inte) Han/hon bestod av fyra olika väskor/bagar som vi hängde upp elelr satte på golvet, även lite koner, bolldunken, en målvaktshjälm och oj så snygg hon-han blev. Eller om man nu kan kalla något vi kallar Pixbo för snyggt, jag vet inte.

Jag vann ialf omgången slagskott, varav jag satte ett "stenhårt" ohja, slagskott rakt i bolldunken, vilket resulterade i en stekhet 10-poängare. och efter det var det ju bara att glida upp, inte en chans hade hon och omgången slutade 25-16 tror jag. Att Emma sen vunnit första omgången och att vi inte kunda avgöra spelar inte så stor roll. JAG VANN!!.. den omgången!


"Lär dig att våga älska"


Caroline Hansen


Kommentarer
Postat av: emma

den där emma förnedrade den där hansen i dragskottstävlingen ;)

2009-08-22 @ 23:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0