Den där de är hemma från Magaluf..

Tjenna !

Ja, så har de äntligen kommit hem från Magaluf. Mina små grodyngel har varit borta i en vecka nu. Och, ja okej har inte hunnit träffa dom (är fortfarande sur för att jag inte fått ett vykort där det ska vara påtejpad sand på, det enda jag bad om). Synd om dom, de har missta så sjukt mycket här hemma. Exempel så har det regnat, det har inte de haft. Vi har kunnat ha på oss långärmad tröja och jeans utan att svettas sönder, det har inte de kunnat ha. Jag ha kunnat bada i sötvatten, det har inte de, för de har varit tvugna att välja mellan salt- och klorvatten! Ja, jag ska nog inte fortsätta, det blir deprimerande för dom när de läser.

Själv har jag påbörjat mitt projekt arbete idag! Smart/lat (tycker nog att de är synonymer de två orden) som man är så har man sett till att man troligtvis inte kommer att behöva lägga 100 timmar på projektarbetet. därav latheten. Men givetvis kommer jag skriva upp och få det att verka som 100 timmar, därav smartheten! åh jag blir nästan rädd för mig själv ibland och min iq!

"Ju fler kockar desto sämre soppa"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0