Den med proven..

Tjenna !

Japp, en oerhört intresserik dag idag med. I skolan blir jag kallad Abdul, vte inte men tror det beror på min gångstil, har skadat båda benen (en lårkaka och sen knäckte jag höften när jag skulle täcka skott) så har lite svårt att gå. Och min käre vän Mackoveroli tyckte då att Abdul passade bra!

Första lektionen idag, Företagekonomiprov. Jo men det är ju kul får 40 frågor och kan ca 7. Så jag sitter spänd och väntar på om det blir MVG+ eller bara MVG. Alltid lika spännande att få tillbaka prov. Sen var det matte, och ibland älskar jag faktiskt min mattelärare, jag SLIPPER göra provet om... ja någonting med trianglar och phytagoras eller något. Sjukt fint är det! Så jag kunde tillochmed bjuda på att jag sa "när linjen krossar x-axeln" vilket han tyckte var jätte kul eftersom det heter "när linjen SKÄR x-axeln".
   Sen, ja då fick våra mindre intellektuella elever (Kajsa, Fia och G-sson) gå hem för at tde redan gjort svenskaprovet. SÅ då fick jag och Jerry (Paige, jag är Ben) sitta kvar och göra det. Vi hann även lura i Mackan att den där svenska diktaren Nils Ferlin stavade Nils Fällin. Både jag och Paige håller tummarna för att han skrev Fällin på provet. Tror även att jag ligger väldigt bra till för MVG på det här provet där jag skrev att livet tar slut när man får barn, att allt blir vardag och att man måste uppskatta ungdomens tid, innan man går in i vuxenvärlden och allt präglas av barn och jobb. Våran svensklärare är gravid.

Ikväll blir det schteek i modeindustrins huvudstad Taberg där grillen står och väntar på oss!

"Pojk/flickvänner kommer och går, de äkta vännerna är de som alltid består"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0