Den med kändisen..

Tjenna !

Idag var det dne hemska dagen, det var psykologi prov, och ja hur kändes det. Det vet jag först när jag får tillbaka provet. Haha. Det var ganska svårt så att säga.

Sen åkte vi ner och käkade på stan, jag carro, kajsa, jossan och snik-paige som åt massa gratis bröd från pizzerian. Vi åt faktiskt sallad så kan känna oss duktiga. Drar vidare ner på stan och seriöst. Hur kan man tycka det är Kul att gå i en och samma skoaffär i 30 min ? Hur kan man frivilligt gå på stan ? Det kan vara det tråkigaste. Vet man om att man ska ha något, då åker man ner till stan in i affären och köper det. Det kan ta ungefär 20 min, max. Längre ska inte en männsklig varelse klara av det där!

När de sen släpade in en Gina Tricot bland alla andra fjortistjejer (och ja, alla tonårstjejer i allmänhet) så såg jag faktiskt Emma Igelström, det kan ha varit dagens händelse. Asså shiiiet vilka breda axlar hon har, tjena kunde knappt gå normalt. Men ja är man bäst i världen så är man också. Hade faktiskt stått ut med breda axlar.


"Den som söker vänskap överser med ett fel, den som ältar det driver bort sin vän"


Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0