Den efter Smålandslaget..

Tjenna !

Vart ju sista året med Smålandslaget i år. Och det belv en besvikelse iår igen då vi precis som förra året åkte ur i gruppen. Kändes som stolpe ut för vår del under hela turneringen.

Men jag och min käre Vickson hade väldigt kul runt omkring. Vi körde bubblan med straff och Linda fastnade då i sådana där dörrar som finns på hotell som snurrar runt runt. Och grejjen är att hon är rädd för dem. Sedan var jag tvungen att göra kullerbyttor på andra våningen och nej det var inga idioter som tittar. Sen när vi skulle ut till bussen så är det svinhalt och jag halkar, ja då kommer hallnds tränare fram, jag hoppas att du inte gör om det där. Ja herregud. Kotten ska äta citron och ser ut som aa jag vet inte vad, hon har fått en hårboll i munnen elelr nåt xD

Hemresan så drygade sig vi tjejer med killarna och "Jossan" (det var jag) raggade på ;). SKickade ett sms till en av dem och sen var det igång. Det va rdet stora samtalsämnet under hela resan :P haha, De vart skitlacka när de fick reda på at tdet var jag och inte "Jossan" från göteborg. Fega som kollar upp det på eniro !

"Man måste gå in för att vinna, inte för att inte förlora"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0