Den där vi vinner Sanda Trophy..

Tjenna !

Oväntat, 91:erna går in och vinner Sanda Trophy gick nästan obesegrade, men förlorade sista matchen när det redan var klart! Gick igenom turneringen med en målskillnad på 53-29, helt okej de ända med + i statistiken. Åk 1 kom tvåa och åk3 kom sist. Nu ska vi se vad det blir för spännande pris till oss. Kansen några överblivna skumtomtar i el dorado-choklad som blev kvar sen förr förra julen.

Idag blir en underhållande dag med utvecklingsamtal och engelska. Älskar utvecklingssamtal är så kul och väl spenderad tid efter skolan! Och engelska måste vara mitt favoritämne för det är så viktigt att kunna om man säger do or does, bara man gör sig förstådd eller? Kommer en utifrån och säger "jag vilja ha skulle ett banan" ja skulle ja stå i en kassa skulle jag ge dem en banan, för jag förstår att det är det de vill ha. Okej om man flyttar till ett land men om man bara är där på semester ! Bort med så mycket grammtik !

"Always look at the bright side of life"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0