Den där jag skalar ärtor..

Tjenna !

Livet leker och allt är bra, eller?
 Du tar en tallrik i skolan fyller den med mat och grönsaker, lite ärtor osv. Är det då bara jag som är normal och skalar mina ärtor? Ja menar, man ska ju inte äta skalet, eller? Detta ska då givetvis alla kommentera, men jag tycker det är normalt, och gott, jag rekommenderar alla som inte är så jävla konservativa att prova på detta! GOTT!

Sedan en annan sak, hur många visste att om man ritar med whiteboardpenna på naglarna så går det inte bort. Ne just det. Så klaga inte på att jag gått med röda naglar, jag fick inte bort det ! Dock använt aceton nu och det gick bort. Men hur ska man kunna veta det liksom ? Inte alls lätt!


"När det är som värst, då kan det bara bli bättre"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: idde

jag gillar inte ärtor- med eller utan skal.

2008-09-17 @ 08:30:56
URL: http://kallasidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0