Den där jag inte kan koka ägg..

Tjenna !

Seriöst, jag kan inte koka ägg. Är helt värdelös i köket. Idag slog jag nytt rekord, det tog ca 25 min. Brukar ta ungefär 40 min. Pappa fick panik på mig. Men det går ju inte. De rinner ju hur jag än gör. Eller om jag väntar extra länge så spricker dom ju och blir helt oätliga. Jaja, men kan ju inte vara bäst på allt ju ;) haha.

Btw är heeelt sjukt seeg, träningen idag gick åt helvete, började med att jag glömt tröja så fick ha på mig JIK:s typ första matchdräkter, sjukt fina var dom i den piss-gula färgen på ärmana och stora delar av tröjan, sen var det även oerhört fin rklam och jag ÄLSKAR ju JIK:s förra logga. Superduper fin!. Lovvan hade på sig en tröja där det stod Espana på, det var tydligen deras nationaltröja. När Ihrman sa at tden var ful så säger Lovisa så här till Magnus:
"Magnus, de hånar mig, de säger att jag hör hemma med Hansen". Ja, ännu ett sådant roligt citat man får höra på träningaran ;D. haha. Glömde även cykelbyxor att ja under. Går u knappt springa utan.


"Imorgon är en annan dag"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: idde

hahahaha ...

2008-09-09 @ 09:43:17
URL: http://kallasidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0