Den där jag är tillbaka..

Tjenna !

Ni får ursäkta mitt uppehåll men datorn hos mamma går inte att använda och sen har jag varit på cup :). Just nu sitter jag hos pappa och är inte helt feberfri. Iallafall så har min underbara vecka sett ut. Kan väl börja med att berätta lite underbara saker med cupen.

Vi åkte i fredags till Västervik på försäsongscup. Förlorade mot ett elitserielag med 2-1. Men enligt deras hemsida så är ju vi ett av Sveriges mest talngfulla lag. KÄNN PÅ DEN! Hahahha. Det gick bra iallfall, och vi lärde våran kära tyska lite användbara ord på svenska, typ conteiner, sjuksköterska, asfalt och sådana vardlagliga ord. Mycket trevligt. Allt funkar prickfritt fram till kvartsfinalen mot Nybro, vi leder med 6,7-0 eller nått och det är ca 1 minut kvar. Vad händer då, om inte min värsta mardröm. DE JÄVLARNA SLÅR AV MIN KLUBBA!!!!. Vad har hänt med världen, vad har jag gjort ödet?
 Vi förlorade sedan semifinalen med 1-0 efter att Västervik gjort mål under ett spelavbrott. Tydligen har reglerna ändrats eller nåt och om man skjuter efter att domaren blåst och den går i mål ska det nu dömas mål till laget som sköt och inte 2 utv min för avsiktligt fördröjande av spel. Detta bevisas med att domaren efter matchen säger att han inte gjorde fel. Men jaja. Sådan är idrotten!

Själv börjar mna piggna till lite från sjukdomen nu, tackar som frågar ;D haha.

"Gammal kärlek rostar aldrig, och det gäller även vänskap"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0