Den innan Jonna kommer..

Tjenna !

Kan vandrande pinnar bli tjocka? Jag och Malin har fortfarande inte kommit fram till något bra svar, ja menar för det första vad äter dom? Jaja, detta är ett mysterium och när vi kommit fram till ett svar så lovar jag att berätta ;D.

Efter att ha kollar på 15 avsnitt av V.Ä.N.N.E.R. under gårdagen och sagt alla repliker samtidigt som dom har jag kommit fram till att nej, jag har inget liv och ja, jag har påbörjat min resa för att skaffa ett. Finns bara ett problem, att jag inte vet hur och då blir det till att kolla ännu ett avsnitt vänner, tror jag fastnat i en ond cirkel :O. Men jag har ju kul ialf och sen i säsong 8 är ju Brad Pitt med i ett avsnitt och det var när han var som snyggast :O aahhh, ..

Nej orkar inte skriva mer nu Jonna kommer snart och lovade mamma att lösa ut 2 Sverigelotter, det är nog miljonvinst på dom, känner att idag är dagen då jag kommer vinna !

JIK-Vöikers
1/11 kl 14.00 Idrottshuset D-hall

"Det är alltid för tidigt att ge upp"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0