Den efter seriepremiär och maskerad..

Tjenna !

Hade seriepremiär i helgen! Mötte Hovshaga (uttalas Håfzhaaga). De är favorittippade i damer div.2. Så vi visste innan att det skulle bli en jämn, tät match. Denna gången gick vi segrande ur striden med 9-7 till JIKs favör ;D. Go hos, celebration and mini wave for us.  (Nej Chandler säger inte alls typ så i säsong 3 avsnitt 9 och nej jag är inte alls beroende av vänner). Iallafall, vi vann skotten vi van första och tredje perioden (andra perioden slutade lika) vi vann utv ligan vi vann boxplay ligan VI VANN MATCHEN!

Efter det på lördagskvällen så var det klassmaskerad. SP2C <3, Älskar våran klass, den är underbar. Alla är så sjukt sköna. Jag var utklädd som Robin Hood och tog från de rika (sjuksköterskan, korven, systrarna fluff) och gav till de fattiga (thai, Zozo, tomten). Det jag tog var ingenting och det jag gav ingenting så det resulterade inte så mycket men jag försökte men som så många gånger för, när jag är halvvägs så upptäcker en orm (badvakten) oss och kungen (hitler) vaknar. Denna gången lyckades jag och min kära vän lille john (rabbit) dock inte rymma tillsammans och ta med alla fångar (juden, björn borg). Internskämt men ja, jag fattar ialf :).

Senare när alla gått så var det några kvar och Jag Hansen själv knäckte alla som var kvar !


"Imorgon är en annan dag"


Caroline Hansen


Kommentarer
Postat av: Josse

hihi jag har hittat din blogg hansen :) ska vara din trognaste läsare ever:D <3

2008-12-13 @ 20:33:56
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0