Den där jag är urusel på att blogga..

Tjenna !

Jo, tack jag vet, jag är värdelös på att uppdatera bloggen. Men va fan, man har ju ett liv utanför internet också ;). Jamenar, ja avslutade just min säsong på NHL och vann givetvis Stanley Cup. Woho, heja mig!. Min gubbe "Caroline Hansen" van inte mindre en 10 utmärkelser efter säsongen, mest mål i grundserien, mest måli slutspelet, mest mål totalt, bästa nykomling, mest värdefulla spelare m.m m.m. Ganska duktigt av henom (bl, är en tjej hörs ju på namnet Caroline liksom hur feminint är det inte, dock så ser henom ju ut som en kille emd skägg etc, finns inte att göra en tjej i NHL, diskrimminering tycker jag!). I vilket fall, jag hade laget Dallas Stars, och nej, jag håller inte på dom, men det var så att när jag gjorde min gubbe gjorde jag henom as duktig. Och sen tryckte jag fel och han hamnade i Dallas. Sen orkade jag inte hålla på och byta spelare och sånt. Det är jobbigt!. Så det fick bli Dallas. Själv håller man ju givetvis på Montreol. Även om jag i mitt framtida liv ska på i Kalifornien.

Till helgen blir det maskerad och ni kommer då se mig ta från de rika och ge till de fattiga i Sherwoodsskogen. (En tia till den som listar ut vem jag ska klä ut mig till) Nej lille john du får inte vara med i tävlingen !

"Gör aldrig något du måste ljuga om att du gjort"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0