Den med Lill-Platon..

Tjenna !

Ännu en slappardag idag, kanske ska ta tag i mitt liv imorgon, får se hur jag gör :P. Haha. Har inte gjort så mycket mer än att stekt lite i solen och KROSSAT alla familjemedlemmar i mastermind. Hehe.

Den unge Platon, mer känd som min filosoferande lillebror. Han såg ett flygplan idag och började att filosofera om att släppa ner saker från flygplan. Jag säger då att jag inte skulle ha något emot om någon släppte ner en säck med pengar framför mig. Helt lugnt för mig liksom. Han börjar då filosofera ännu mer, "man kan ju ta säcken om det inte står; denna säcken får ni inte ta för Mr X ska hitta den inom 24 timmar och hittar han inte den då så får ni ta den". (Ja för de hade ju skrämt iväg såå många) Men tänk att det kan vara svårt om den hamnar i en rosenbuske i Jönköping och man startar i typ Stockholm eller Dalarna. Jag som är oseriös säger då sändare och typ GPS som visar. Men då börjar han prata om om att man måste stanna med flyget. Och gude vet vad xD Mina vänner jag tror min lille Platon har kommit på nästa stora svenska serie. (Typ som kommer ni ihåg det gamla tv-serien "på rymmen") Nästa succé, "Hitta miljonen".
Haha, det var i vilket fall väldigt roligt att lyssna på xP,


"Det stora är inte att aldrig misslyckas, utan att resa sig varje gång man faller"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0