Den med det första inlägget..

Tjenna!

Nu kan inte jag heller stå emot trycket längre, alla har en blogg och så då även jag ;) haha. Ska bli kul att se hur länge detta håller i sig då ;).

Iallafall, dagen har sett ut följande, med Tessi och hennes familj ut till deras sommarstuga, steka lite i solen (man kan se en BLÅ himmel för första gången på jag minns inte hur länge) så detta uttnyttjade vi till Max. Hann även med att spela tennis, något som jag mot all förmodan inte är en stjärna på :O haha. Jag och Tessi van 1! set mot hennes pappa och bror. Haha, men som vi sa, man kan ju inte vara bäst i allt, hehe. Tog oss även ett dopp i sjön, eller, a det var bara jag som vågade gå i, men skönt var det ändå :) haha. Mycket trevlig dag var det iallafall. 

Så nu sitter man framför datorn igen efter att ha slökollat på någon film jag hittade hemma. Får se vad det blir av morgondagen, blir väl ut och springa en liten runda iallfall, får inte komma efter i mitt eget upplagda tränings schema :P haha.

"Never let the fear of striking out, keep you from playing the game"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: lina

nämen, vem hittar man här då :O Trodde jag inte att du också skulle falla för trycket :) tycker jag känns skönt, ligger vi ju på samma nivå, saknar dig mått sjukt, hoppas vi ses snart. pusspuss

2008-07-31 @ 22:15:48
URL: http://linawettergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0