Den efter 1-1..

Tjenna !

Dagen har tillbringats med Jonna på stan :). Mycket trevligt, Alcamos salladsbar är att rekomendera måste jag säga. Tittade runt lite, Jonna köpte ny telefon, as fin var den :). Första frågan hon ställer till han som står i kassan: "Vad är det för hörlurar?": Jag trodde jag skulle dö xP haha. I vilket fall så var det inte walkman lurar (eftersom det inte var en walkman telefon) Så hon övervägde starkt att byta. Dock så blev det c902 sen :). Lite avundsjuk bara, eftersom den är lite bättre än både min första w880 och den fjärde w880 som jag snart får efter den 9 lagningen på 1 år (men troligtvis kommer även den att gå sönder, satasar på att komma med i guiness rekordbok med flest antal likadan mobiler, får man mycket pengar för det?). Iallafall, hon kom nyss hem från sommarbandycupen (som jag är lack som fan på att jag inte kunde hänga med :@). Vinst blev det för dom där nere, GRATTIS!.

Har tittat på IFK-Basel, synd att det bara blev 1-1. Men måste säga att man kan  ha rätt kul med Basels namn om man anstränger sig. Typ Safari, kommentatorerna säger "här är Safari", vilket kan låta som "Han är på Safari" samtidigt som man ser ett bakhuvud fullt av hår på någon annan spelare (och detta ser ut som, ja en typ lejonman eller nåt ;). haha). Sen var det något mer kul med men det kommer jag inte ihåg xD haha,

Gissa vad det står på arabiska: (Tänk på att läsa från höger till vänster ;P)

ﻰﻥﺕﺕ ﻭﻰﺵﺵﺕﺕ ﻰﻘﺞ ﻘﺕﺕ ﺩﻱ ﻙﻱﻥﺩﺕ ﻘﺮﻘﺏﻰﺵﻙﻘ

"Idag är första dagen på resten av ditt liv"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0