Den efter släktmiddag..

Tjenna !

Julafton är julafton  och en mycket trevlig dag, men det är ändå juldagen som är den bästa. För det första, det är då man har fått julklapparna så man kan börja använda dom (ipod, mobil etc färdigladdade under natten). Sen är det ju familjen Hansens släktmiddag!

Iår var vi på ön i Vättern, och nej den sjönk inte den här gången heller alltid lika orolig. Började trevande men sen när de fått i sig lite öl blir det fart på det hela. Äckliga vitsar skulle överträffas (måste här ge vinsten till min kusins pojkvän Chandler (a ialf hans klon, ser identiska ut). Förlusten till min kära bror som misslyckades totalt. han skulle berätta om en dikt han skrivit (ligger tydligen i släkten) men jo han hade glömt dikten så den var varken äcklig eller rolig. Jag fick även tillslut in mina pengar från EM-tipset i somras, de pengarna satt fint, fast dock är ju det viktigaste att få in pengar från dem, den är viktig :D. HAHA!

Så snart är även det här året slut, Vad ska då hända på nyår. Jo troligtvis som alla andra år, upphasas som fan och mans ka överallt men sen blir det ändå inte ett skti av det och alla tycker det är misslyckat. Så iår ! Då går jag in med inställningen at tdet kommer bli skit ! FATTA HUR KUL JAG KOMMER FÅ!

Imorgon kommer mina nyårslöften!

"Bränt barn sky elden"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0