Den med vädret..

Tjenna !

Måste bara säga att jag fullkomligt älskar det svenska vädret. Inte en regndroppe på hela sommaren ju. Idag skulle ja åka och se mitt kära gamla fotbollslag Haga som innan idag hade plockat hela 6 poäng, dock så är de ju inte jumbo längre utan har klättrat en placering. För er som har legat på dödsbädden den senaste tiden så har jag slutat med fotboll, det kom ut i allmänhet och till medierna den 4 augusti. Jag slutade för att min älskade innebandy tar för myclet tid. Iallafall åkte upp träffade Jönköpings i särklass fetaste flicka född 1990, Sanna. Hon berättade hemligheter som inte kommit ut än, men om man säger så här. Sanna och hennes kompis som hette något jag inte lade på minnet slipper det. Sedan kom även Helena som jag skickade ca 17 sms till bara för att hon hatade sitt sms ljud. Oj vad kul det är att ha humor. Matchen slutade med vinst för Haga med 3-2 och det var faktiskt rättvist. Nu ska inget matchreferat komma, men tro det eller ej, jag saknar fotbollen. Jag var även välkommen tillbaka för att träna när jag kände för det :D. Men ska nog inte göra det ändå. För tydligen så behöver man vila någon gång också, Vila är överskattat.

Skola imorgon. Oj vad underbart. Ska träna med alla innebandyelever, så det blir väl beeptest, snabbhetstest, styrketest och lite andra test skulle ja tro. Sen efter alla test möjligtvis 15 min småmål ;) haha.

"Tro inte på allt du hör, och bara hälften av vad du ser"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha. Ida. Hon heter Ida ! Singel för övrigt. hehehe

2008-08-18 @ 10:46:48
URL: http://sannerligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0