Den med dikten..

Tjenna !

Weeej, har fått tillbaka min mobil, (femte likadan i ordningen) Så hoppas att den efter 9 lagningar och 4 telefonbyten fungerar :D. Haha. För övrigt så har min älskade INNEBANDY dragit igång igen och jag är ÖVERLYCKLIG för det är typ de bästa som finns <3<3

Jag vill att du finns här
när jag behöver dig.
Jag vill att du tröstar mig
när jag är ledsen
Jag vill känna dina armar om mig
när jag behöver trygghet.
Jag vill att du ger mig all din kärlek.
Jag vill torka tårarna
och känna mig lycklig.
Men det går inte så länge du
inte finns här.

Ganska logiskt, men sådan är ju världen också! Har även tänkt på en sak, de flesta låtar och dikter är ganska egoistiska, "JAG vill känna DIN trygghet"
"JAG vill ha DIG i mörkret"
o.s.v. o.s.v.

"Kedjan är inte starkare än dess svagaste länk"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0