Den innan första träningsmatchen..

Tjenna !

Ännu en dag i skolan då. Jätte roligt verkligen!. Började med att man inte kom in på skolans datorer, ojdå, vad förvånad jag blir, funkar det inte. Helt säkert alltså. Ojdå! Sen blev det typ lektion. Och det var så intressant att jag hittade en pekpinne på ca 1,5 meter. Jag hade jätte kul och satt och petade på Phia, Glaad och Mackan. Dock var det tydligen inte så uppskattat av läraren, utan tydligen barnsligt så då tog hon den ifrån mig. Elaka lärare har jag! Sen fick jag inte smsa heller och inte heller prata med min bänkkamrat. Vad tycker skolan man ska göra på lektionerna egentligen? Vi borde få klarare besked om vad som gäller tycker jag.

Idag spelas första träningsmatchen för säsongen. 18.00 i Öxnehaga sporthall :D kom gärna dit och titta vet ja ;D Jag kommer ha nr 26 på ryggen, autograferna kommer att skrivas efter den presskonferasn vi kommer ha en halvtimme efter matchslut. Stanna gärna och lyssna!

"Låt aldrig rädslan att misslyckas, hindra dig från att spela"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0