Den efter första skoldagen..

Tjenna !

Så vart det första skoldagen idag. Efter en trevlig stund på storparektten (aulan på sanda) med 4 olika mycket intressanta lärare som sa oerhört intressanta saker som; "mummel mummel mummel". Även de ytterst få gånger då jag faktiskt försökte lyssna hörde jag inte annat, så de kan inte varit så viktigt. Sedan var det information i klassrummet och vi skulle välja elevråd m.m, när vi kommer fram till att vi ska välja ordningsman så låter det så här;
Lärare: Ja, en ordningsman då, det var ju Hansen som var det förra året:
Elev: Men kan inte hon vara i år igen?
Lärare: Ne de ska vara en tjej eller en kille.
Jag: Jaha, så jag räknas inte till något av det då eller?

 Det är precis sådana saker som får en lysa upp ännu mer sådana här soliga dagar. Kommer bli ett mycket roligt år som andra klassare, jomen visst.

Aja, nu blir det till att få i sig lite fett innan man åker och springer bort det.

"Utför inte handlingar som du måste dölja bakom ursäkter"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är lite mitt emellan du ! asbra om du måste låtsas va kille nån gång, som typ Mulan

2008-08-21 @ 11:07:08
URL: http://sannerligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0